Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina www.sojos.si (v nadaljevanju sojos.si), je spletna trgovina, ki jo upravlja: Sojos d.o.o. (v nadaljevanju Sojos d.o.o.)
Spletna trgovina sojos.si se lahko uporablja le s temi splošnimi pogoji poslovanja (v nadaljevanju splošni pogoji), pri čemer si trgovsko podjetje Sojos d.o.o. pridržuje pravico do sprememb splošnih pogojev poslovanja. Že s samo uporabo spletne strani sojos.si se smatra, da je vsakokratni uporabnik, obiskovalec (v nadaljevanju uporabnik) seznanjen z navedenimi splošnimi pogoji in se z njimi strinja. Zato se za vsakega uporabnika predpostavlja, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine sojos.si . Uporabnikom svetujemo, da splošne pogoje poslovanja preverijo vsakokrat, ko se odločijo uporabljati spletno trgovino sojos.si , saj jih skladno s 120. členom veljavnega obligacijskega zakonika zavezujejo in so tako obvezni, da jih spoštujejo.
Spletno stran sojos.si uporabniki uporabljajo, obiskujejo in po njej brskajo na lastno odgovornost. Sojos d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti in ni odškodninsko odgovorna za kakršnekoli poškodbe izdelkov in druge lastnine uporabnikov spletne strani sojos.si, niti za morebitne viruse, ki bi lahko prizadeli računalniško opremo zaradi obiska, uporabe, brskanja po tej spletni trgovini ali prenosa kakršnihkoli podatkov in informacij z nje. Prav tako Sojos d.o.o.  ni odgovorna za vsebino katerekoli zunanje, druge spletne strani, ki je kakorkoli povezana s spletno trgovino sojos.si . Spletna trgovina sojos.si se trudi biti ažurna, ter svojim uporabnikom in kupcem posredovati pravilne podatke in informacije, vendar pa Sojos d.o.o. ne jamči za točnost objavljenih podatkov in informacij v spletni trgovini sojos.si , ter tako ne prevzema odškodninske ali druge odgovornosti za napake ali opustitve v vsebini te spletne trgovine.
Vsebina te spletne trgovine je zaščitena z zakonom o avtorski in sorodnih pravicah. Vsebine, ki so objavljene v spletni trgovini sojos.si, se lahko naložijo in prenesejo, vendar izključno za potrebe domače, osebne uporabe. V nobenem primeru pa vsebine spletne trgovine sojos.si ni dovoljeno razmnoževati, kopirati, poobjavljati, pošiljati po pošti ali na drug način posredovati in razširjati v javne ali komercialne namene brez predhodnega pisnega dovoljenja Sojos d.o.o.

 

OPREDELITEV POJMOV
ponudnik je trgovsko podjetje Sojos d.o.o., Ul. Štefana Kovača 6, SI-9224 Turnišče.
uporabnik je oseba, ki uporablja spletno trgovino sojos.si
kupec je oseba, ki je opravila nakup v spletni trgovini sojos.si
spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku v primeru nedostopnosti vam bomo to sporočili),
e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.CENE IZDELKOV
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne strani sojos.si ažurira in spreminja pogosto in hitro vendar pa zaradi velikega povpraševanja včasih lahko pride do napake in izdelka ni na zalogi, v tem primeru vas bomo obvestili in vam v primeru predplačila vrnili kupnino. Cene so predstavljene kot Redne cene in Akcijske cene. Redne cene so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Vaša cena je cena, ki velja za nakup preko spleta.
Naročanje v spletni trgovini sojos.si poteka v slovenskem jeziku prek interneta 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Izbirate in naročate lahko izdelke, ki so vam na voljo v seznamu izdelkov. Vse cene na straneh sojos.si so navedene v evrih, ter že vsebujejo davek na dodano vrednost(DDV). Cene veljajo do spremembe in jih lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila.

Nekatere cene že vsebujejo montažo in tako nižji DDV, kar je zmerom jasno razvidno v opisu izdelka.

 

NAROČILO
Kupoprodajna pogodba med Sojos d.o.o.  in kupcem je v spletni trgovini sojos.si sklenjena v trenutku oddaje naročila.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Sojos d.o.o..

 

PREKLIC NAROČILA
Po oddaji naročila kupec v roku ene (1) ure od oddaje prejme potrdilo o naročilu na njegov elektronski naslov. Morebitni preklic naročila lahko kupec v roku ene (1) ure po prejemu potrditve naročila sporoči na ponudnikov elektronski naslov info@sojos.si ali pokliče na telefonsko številko 041 253 424. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom Sojos d.o.o. sklenjena.
Ponudnik storitve nudi podporo kupcem vsak delavnik med 8:00 in 16:00 uro na telefonski številki 070 850 850 in preko elektronskega naslova: info@sojos.si.

 

OMEJITEV ODGOVORNOSTI
Sojos d.o.o. ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Sojos d.o.o.  mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Sojos d.o.o.  ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.
Sojos d.o.o.  ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Sojos d.o.o.  v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

 

KORAKI NAKUPA - SKLENITEV POGODBE ALI NAROČILA
Ko uporabnik najde artikel, ki ga želi naročiti ga vstavi v košarico.
Na blagajni se lahko odločite ali se boste za nakup registrirali ali nakup opravili kot gost.
Pri nakupu kot gost morate v levi koloni navesti naslednje:
Osebne podatke:
Ime * Priimek * E-Mail * Potrdite E-maila * Telefon
Naslov:
Ulica in hišna št. * Mesto * Poštna številka * Država(izbira iz menija)
Če naročate kot podjetje vnesete še: Organizacija(ime podjetja) * ID podjetja (davčna številka)
V desni koloni najprej izberete način dostave, ki je na voljo za določen artikel.


Pod izbiro države imate 3 potrditvena polja:
1. naročitev na e-novice - ni obvezno potrditveno polje
2. Če je naslov za dostavo enak naslovu računa, potrdite da ni potrebno ponovno vnašati naslova
3. Potrditev za strinjanje varstva podatkov - obvezno
Pri registraciji novega računa so vsi podatki za vnos enaki, le da je pri osebnih podatkih dodano polje za vnos gesla in potrditev gesla.


NAČINI PLAČILA
• Plačilo po povzetju
Ta način omogočamo le za nakupe v višini do 250€. Izdelke vam bomo poslali s plačilom ob prevzemu. Dostavljavcu ali poštnemu uslužbencu boste izročili gotovino in ta bo za vas opravil plačilo. Pri dostavi po Pošti Slovenije, je ob prevzemu pošiljke je potrebno Pošti Slovenije poravnati še provizijo za plačilo univerzalnega plačilnega naloga (UPN) po veljavnem ceniku pošte Slovenija. Pri dostavni službi DPD ali GLS, ni dodatne provizije za kupca.
Plačilo po povzetju je plačilo z gotovino ob prevzemu paketa. Plačilo po povzetju nudimo le za vrednost nakupa pod 250€.
Plačilo po povzetju je omogočeno le v primeru, če uporabnik želi, da se mu naročeni izdelek iz našega prodajnega asortimana dostavi na njegov domači naslov v Sloveniji.
V kolikor se odločite za plačilo po povzetju, vam bo pošiljko dostavila kurirska služba med 08. in 16. uro! V kolikor v tem času dostave niste dosegljivi na domačem naslovu oz. na naslovu, ki ste ga pustili za izstavitev računa, lahko ob oddaji naročila navedete drug naslov za dostavo, saj nam je pomembno, da je pošiljka dostavljena na naslov kjer ste dosegljivi oz. je dosegljiv nekdo, ki bi pošiljko lahko prevzel. V kolikor na naslovu za dostavo v času dostave nihče ne bo dosegljiv, kurir pusti obvestilo o pošiljki ter kje jo lahko prevzamete oz. se z njim dogovorite, kdaj naj le-to ponovno poizkusi izročiti. V primeru, da paketa kupec ne prejme v dveh (2) delovnih dneh, mora to kupec sporočiti preko preko elektronske pošte info@sojos.si ali na telefonsko številko 070 850 850.


Plačilo po predračunu na poslovni račun ponudnika
Uporabnik se lahko odloči za plačilo na naš poslovni račun. Takoj po oddaji naročila bo uporabniku na elektronski naslov poslano obvestilo o povzetku sprejetega naročila skupaj s podatki potrebnimi za nakazilo na naš TRR.
Uporabnik se zavezuje poravnavati vse svoje obveznosti na transakcijski račun podjetja Sojos d.o.o.  v roku 2 dni po prejemu predračuna. V kolikor izvedete plačilo, je vedno dobrodošlo, da nam le-to tudi sporočite.
V kolikor v dveh (2) delovnih dneh ne prejmemo vašega plačila, vam pošljemo po pošti račun za opravljeno storitev. Uporabnik se zavezuje poravnavati vse svoje obveznosti na transakcijski račun podjetja Sojos d.o.o.  v roku 8 dni po prejemu računa. V primeru zamude roka plačila si podjetje pridržuje pravico, da zaračunava zakonite zamudne obresti od dneva zapadlosti plačila dalje.


Podatki za plačilo:
Sojos d.o.o.
Lendava, Kolodovrska ulica 6
9220 Lendava

TRR IBAN: SI56 1010 0004 7157 224
V polje zadeva vpišite številko naročila

• Plačilo s položnico
Kontaktirajte nas in poslali vam bomo predizpolnjeno položnico - UPN nalog. V primeru zamude roka plačila si podjetje pridržuje pravico, da zaračunava zakonite zamudne obresti od dneva zapadlosti plačila dalje.

• Plačilo s kreditnimi karticami preko sistema Paypal*
Plačilo lahko preko sistema Paypal opravite s spodaj navedenimi plačilnimi karticami:
o s plačilno kartico MasterCard,
o s plačilno kartico Visa in Visa Electron,
o s plačilno kartico American Express
o s plačilno kartico Diners


KOŠARICA
Prikazani je seznam vseh artiklov, ki jih želite naročiti. V tem koraku lahko spremenite naročeno količino izdelkov. Če imate kodo kupona ali darilnega bona, jo lahko vnesete. Pod tem je naveden znesek celotnega nakupa. Naročnik v tem koraku potrdi, da je seznanjen s pogoji naročanja v nasprotnem primeru ni mogoče zaključiti naročila. V tem koraku tudi zaključite naročilo. Po zaključku naročila dobi naročnik elektronsko sporočilo s potrditvijo naročila.
Pred zaključkom naročila/potrditvijo je možno preverjanje pravilnosti naročila in hkrati omogočeno spreminjanje in popravljanje vsebine naročila.
Pogodba v elektronski obliki se hrani v arhivu na sedežu podjetja. Registrirani uporabniki imajo možnost v vsakem trenutku dostopati do svojih opravljenih nakupov/sklenjenih pogodb.


VARNOST
Zagotavljamo vam, da bomo vaše podatke obravnavali zaupno, jih skrbno varovali in v nobenem primeru posredovali ali prodali tretji osebi (izjeme v primeru nezakonitega delovanja v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi). Pridobljene podatke bomo uporabljali le za nemoteno izvedbo nakupov, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev ter v primeru, če se boste tako odločili, za pošiljanje elektronskih novic in ponudb.
Sojos d.o.o. za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov (registrirani uporabniki) : ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije.
Sojos d.o.o. navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za goste Sojos d.o.o. hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.


DOSTAVA IN PREVZEM BLAGA
Dobavljivost artiklov in ostale podatke o vašem naročilu vam sporočimo po elektronski pošti, potem ko prejmemo vaše naročilo. Dobavljivost artiklov lahko večkrat vidite tudi na strani izdelka, vendar Sojos d.o.o. ne odgovarja za točnost podatkov o dobavljivosti.
Rok dobave blaga za blago na zalogi v prodajnem programu traja največ 1 -10 delovnih dni od potrditve naročila. Za blago, ki ni na zalogi je lahko dobavni rok bistveno daljši.


STROŠKI DOSTAVE
Stroški dostave so na račun naročnika. Stroške za pakiranje in dostavo vam zaračunamo pavšalno po tarifah, ki jih lahko vidite v košarici.


VRAČILO BLAGA
Kupec je ob prevzemu dolžan blago preveriti in morebitne nepravilnosti ali poškodbe takoj sporočiti dostavljalcu, nato pa se z prodajalcem dogovori za zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. Poznejših poškodbenih reklamacij zaradi dostave, brez zapisnika nikakor ne bomo upoštevali!
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@sojos.si, ali pismeno na naslov Sojos d.o.o..
Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nerabljeno, nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini in obliki na svoje stroške (tako pravi zakon) odposlati ali dostaviti podjetju v 14 dneh po sporočilu od odstopa pogodbe. Priložena mora biti kopija originalnega računa. Sprejeli bomo samo pakete brez odkupnin!
Podjetje Sojos d.o.o. blaga ni dolžno sprejeti, če je blago izven garancijsko uničeno, pokvarjeno, (delno) izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Stvarna napaka
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Rok za uveljavitev stvarne napake je 2 leti.
O napakah, ki ste jih opazili, nas je potrebno obvestiti v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake. Obrazec za uveljavljanje stvarne napake na artiklu, dobite pri Sojos d.o.o..
Pravico do uveljavljanja stvarne napake podrobneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov- ZVPOt.

 

REKLAMACIJE IN INFORMACIJE
V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah v zvezi s storitvijo spletne trgovine sojos.si, pričakujemo vaše sporočilo na email: info@sojos.si (GSM: 070 850 850)


GARANCIJA
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo se nahaja tu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira Sojos d.o.o., ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Sojos d.o.o.., se obvezuje, da bo, v kolikor artikel ob normalni uporabi ne bo deloval brezhibno, na zahtevo kupca, če bo le-ta predložen v garancijskem roku, na svoje stroške v 45 dneh popravil ali, če to ne bo mogoče, izročil kupcu proizvod, ki bo deloval brezhibno. Garancija prične teči z dnem izročitve artikla kupcu, kar dokaže z originalnim računom. Sojos d.o.o. ne jamči v primeru, če je v artikel posegla nepooblaščena oseba, če je bil artikel nestrokovno in nepravilno vgrajen, če je kupec nestrokovno in malomarno ravnal z artiklom. V garancijo prav tako ne spadajo okvare ali lomi, povzročeni pri transportu po izročitvi, okvare zaradi nepravilnih montaž ali vzdrževanja, mehanske okvare, ki jih povzroči uporabnik. Garancijo upoštevamo ob predložitvi originalnega računa.
Za kupljeno blago veljajo državno določeni zakonski predpisi o garanciji. Prosim, da pred montažo blago preverite zaradi morebitnih napak ali pomanjkljivosti. Če se pri tem izkaže, da ima blago vidno pomanjkljivost ali napako, se obrnite na Sojos d.o.o.. Ta bo vaše zahteve skušal izpolniti. Blago, ki ima že vidne sledi montaže (npr. lom, praske) ali odstranjen varnostni pečat, je pri garanciji izvzeto iz reklamacije.
Priporočamo, da  sestavo in namestitev prepustite kvalificiranim strokovnjakom zaradi varnosti pri uporabi.
Ob reklamaciji morate najprej vrniti artikel, ki je predmet reklamacije, da ga pregledamo. Če je ugotovljeno, da je bil artikel uporabljen v skladu z garancijskimi pogoji, vam bomo artikel na svoje stroške v 45 dneh popravila ali, če to ne bo mogoče, izročili proizvod, ki bo deloval brezhibno. Če ste dobili novi artikel za zamenjavo z poškodovanim, morate poškodovanega najkasneje v roku 21 dni vrniti. Če tega ne storite, vam bomo  nadomestni artikel zaračunali.


PRAVILA NAGRADNIH IGER

Splošne določbe
Organizator nagradne igre je podjetje Sojos d.o.o., Štefana Kovača 6, 9224 Turnišče (v nadaljevanju "organizator"). Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki v sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah (v nadaljevanju "udeleženec").

Pravica in pravila sodelovanja v nagradni igri
Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri. Če je dobitnik nagrade mladoletna oseba, morajo starši ali skrbniki podpisati izjavo, da se strinjajo s prejemom nagrade. Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.
V primeru, ko nagradna igra poteka prek spletnega družabnega omrežja Facebook, lahko v nagradni igri sodelujejo vse osebe, ki so v okviru spletnega družabnega omrežja Facebook pridružene posameznemu Profilu, na katerem poteka nagradna igra oziroma vse osebe, ki so na tem Profilu kliknile gumb "Všeč mi je" oziroma "Like", razen če besedilo razpisane nagradne igre ne predvideva drugače.
Nagradno žrebanje in podelitev nagrade
• Ob koncu nagradne igre bo med udeležence, ki izpolnjujejo zahtevane pogoje za sodelovanje, podeljena nagrada na podlagi naključne funkcije računalniškega izbora ali komisije organizatorja. Prireditelj je po želji lahko prisoten.
• Nagrada je opredeljena v razpisu. Nagrade ni mogoče zamenjati za kakršno koli drugo nagrado ali za denar.
• Izžrebanec bo o nagradi obveščen po e-pošti, prevzema pa jo od prireditelja. Nagrajenec je dolžan pisno potrditi prevzem nagrade v roku treh (3) dni in podati podatke, potrebne za prevzem nagrade (ime, priimek, naslov, davčna številka in telefonska številka) na naslov info@sojos.si. V kolikor se nagrajenec ne javi v roku treh (3) dni, nagrada preide na drugega izžrebanca.
• V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitnik pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.
• Sodelujoči v nagradnem žrebanju lahko v času trajanja nagradnega žrebanja prekliče sodelovanje v nagradnem žrebanju, s čimer bodo njegovi osebni podatki izbrisani iz baze osebnih podatkov. Za prekinitev sodelovanja v nagradnem žrebanju mora podati zahtevek na elektronski naslov info@sojos.si.
• Organizator si pridržuje pravico do sprememb pravil, če to zahtevajo vzroki tehnične ali komercialne narave ali vzroki na strani javnosti. O vseh spremembah in novostih nagradnega žrebanja bo organizator udeležence obveščal z objavami na spletni strani sojos.si.

Varstvo osebnih podatkov
Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.

Objava pravil nagradne igre
Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat.


KOMUNIKACIJA
Ponudnik lahko v okviru spletne strani in trgovine omogoča tudi prijavo oz. naročilo na elektronske novice in obvestila. Uporabnik se strinja, da ga ponudnik ob prijavi na elektronske novice in obvestila občasno obvešča o novostih na spletni strani in trgovini sojos.si, o novostih v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudbenik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi.  Za prijavo na novice in obvestila je obvezen vnos veljavnega elektronskega naslova. Po prijavi na elektronske novice in obvestila bo uporabnik prejel elektronsko pošto, s katerim mu bo ponudnik potrdil prijavo na elektronske novice in obvestila. Ponudnik bo uporabniku pošiljal novice in obvestila na elektronski naslov v obsegu in vsebini v skladu s svojo presojo. Uporabnik se lahko od prejema novic in obvestil kadarkoli odjavi, s klikom na povezavo vsebovano na dnu prejete novice oz. obvestila. Prejete novice in obvestila so zgolj informativne narave.
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če se uporabnik s tem strinja. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila;
• pošiljatelj bo jasno razviden;
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne, prav tako bo ponudnik jasno določil pogoje udeležbe v njih;
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.


PRITOŽBE IN SPORI
Sojos d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Sojos d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 070 850 850 ali po elektronski pošti na info@sojos.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@sojos.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Sojos d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Sojos d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

 

Nalagam ...